Vyhledat na webu

Tip: Jednoduchý výraz najdu snadno, třeba Hvar nebo počasí

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.      

Apartmány Primošten 16

Oblast: Šibenická riviéra Letovisko: Primošten

Recenze

Hynek Wolf 14. 8. 2017

Plusy:
Zájezd splnil a dokonce předčil očekávání,ubytování perfektní,fotky odpovídaly realitě a příjemné překvapení bylo,že jsme v apartmánu měli terasu,jak bylo prezentováno, tak i balkon s výhledem na moře.Instrukce k cestě přišly jak měly a byly přehledné a srozumitelné. Byli jsme plně spokojeni.

Mínusy:
nic

Shrnutí:
S cestovní kanceláří se mi komunikovalo velice dobře,první apartmán,co jsme si vybrali byl bohužel již obsazený(asi by měli rychleji aktualizovat termíny),ale omluvili se a nabídli několik alternativ,ze kterých jsme si vybrali.Fotky apartmánu a popisek odpovídali 100% realitě. Instrukce k cestě taky super a organizované předání klíčů na místě bylo bezproblémové a i s velmi ochotným personálem místní chorvatské cestovní agentury.Počasí nám vyšlo také na jedničku,takže dovolená jak má být. CK Noalja rozhodně doporučuji

26. 7. 2016
Jana Dorazilová 19. 7. 2016

Plusy:
možnost virtuálního nákupu

Mínusy:
Při komunikaci s CK nebyly poskytnuty relevantní informace - jiné skutečnosti na místě než byla info z CK ( na místě výborně vybavený apart.,včetně služby s ručníky, varnou konvicí, atd. až na zmíněnou přistýlku). V apart. 2+1 byla přistýlka (nutnost spát na zemi na položené matraci, s čímž jsem se doposud nikde nesetkala!) V místě dovolené - hluk z prací na úpravě nedalekého parkoviště, a prašné prostředí. Destinace i konkrétní ubytovací místo jsou uváděna jako klidné prostředí,stejně tak fotografie ubytovacího místa neodpovídá realitě - cesta u domu asfaltová, s velmi rušným provozem. Chyběl mi "zájem" pracovníků agentury na místě - po celou dobu pobytu -14 dnů- se nás nikdo nepřišel zeptat, zda cokoli nepotřebujeme.

Reakce CK Novalja
Dobrý den, paní Dorazilová, děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel jsou věci, které CK nedokáže ovlivnit - např. to, že v místě je potřeba urgentně něco opravit a dělá to hluk (ještě to nemělo souvislot s domem, ve kterém jste byli). Volala jste nám, zavolali jsme na úřad v letovisku a tam nám řekli, že to bude trvat max. dva dny. V místě nemáme delegáta, ani ho nikde neuvádíme, neslibujeme, tedy není ani možnost, aby za vámi někdo přišel. Když jste měli problém, zavolali jste nám - v kontaktu jsme tedy byli. Pokud byste potřebovali něco jiného, určitě byste nám také zavolali a my bychom se snažili vše rychle vyřešit. Nic takového se nestalo. Pokud nám klienti nevolají, nemáme důvod je při dovolené "otravovat", jestli něco nepotřebují. Mrzí nás, že jste s ubytováním nebyli spokojeni, ale dle nás je ubytování a místo specifikováno dobře a naše informace jsou v pořádku. Přejeme hezký den.

8. 7. 2016
Sovovi 5. 9. 2015

Mínusy:
Apartmán neodpovídal prezentaci, jeden pokoj byl beze světla, vlhký, dům přiléhal ke svahu, do apartmánu se chodilo zčásti zastřešenou chodbičkou a pokoj měl okno do této zastřešené chodbičky, zařízení apartmánu bylo starší a byl trochu problém s úklidem koupelny apod.

Shrnutí:
V minulosti jsme byli vždy na Pagu, byli jsme vždy spokojeni včetně výborné práce delegáta p. Horáka, tentokrát v Primoštenu ne.

Jochlík 30. 8. 2015