Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.      

Domovní řád Chorvatsko

V á ž e n í   h o s t é,

abychom vám mohli zabezpečit příjemný pobyt a vyhnuli se případným nedorozuměním, prosíme vás, abyste si pozorně přečetli tento DOMOVNÍ ŘÁD. Přijetím Všeobecných smluvních podmínek Cestovní kanceláře Novalja jste potvrdili, že jste s domovním řádem seznámeni, že s ním souhlasíte a že jej budete v plné míře respektovat.

Tento DOMOVNÍ ŘÁD se vztahuje na apartmánové domy. Hotely mívají zpravidla své domovní řády vyvěšeny na pokojích, na chodbách či na recepci hotelu. Prosíme, dbejte také jejich pokynů.

a)    PŘÍJEZDOVÝ DEN: Vaše ubytování začíná od ……… hodin – tento čas je uveden na webu u konkrétního domu a také v pokynech na cestu, které obdržíte cca 10 dnů před odjezdem do Chorvatska. Po příjezdu jste povinni majiteli domu předat DOPLATEK v EUR vyznačený na voucheru (pokud jste CK neuhradili celkovou cenu pobytu/zájezdu) a VOUCHER s doplněnými údaji, nebo předložit vaše osobní doklady (pas nebo občanský průkaz).

b)    ODJEZDOVÝ DEN: Apartmán i parkovací místo vykliďte do ……….. hodin – tento čas je uveden na webu u konkrétního domu a v pokynech na cestu. ÚKLID APARTMÁNU na konci vašeho pobytu je v ceně ubytování pouze za předpokladu, že vyprázdníte ledničku a mrazák, umyjete a uklidíte nádobí, vysypete popelníky a vynesete všechny odpadky do popelnice. Rovněž není přípustné, abyste ručníky či prostěradly majitele vytírali podlahu nebo je nějakým jiným způsobem silně znečišťovali. V opačném případě po vás může majitel na místě požadovat doplatek za úklid ve výši 20-40 EUR – platí u domů, u kterých je tato částka na webu uvedena.

BĚHEM POBYTU:
c)    Apartmán přebíráte čistý, uklizený a nepoškozený. K dispozici máte vybavení apartmánu včetně vybavení kuchyňské linky a ložní prádlo. To se hostům obvykle mění po 7 až 10 dnech pobytu. Majitel domu není povinen dát hostům k dispozici ručníky, kuchyňské utěrky, prostředky na umývání nádobí a úklid, ani plážová lehátka a slunečníky. Někteří majitelé poskytují TOALETNÍ PAPÍR pouze na začátku pobytu (1 až 2 role papíru na apartmán) a v ostatních dnech si pak toaletní papír hosté zajišťují sami. Někteří majitelé poskytují toaletní papír po celou dobu pobytu, příp. hostům poskytnou další toaletní papír na vyžádání. Tyto informace jsou uvedeny na webu u konkrétního domu.

d)    Apartmán včetně terasy nebo balkónu může užívat pouze ta osoba, která je uvedena na voucheru a je přihlášena k pobytu. Osoby ze sousedních domů nemají právo na pobývání v tomto apartmánu bez předešlého souhlasu majitele domu.

e)    Jakékoliv ZÁVADY A PŘIPOMÍNKY K UBYTOVÁNÍ, případně poškozené nebo rozbité vybavení apartmánu co nejdříve oznamte majiteli domu, nebo delegátovi (k dispozici jen na ostrově Pag). ZPŮSOBÍTE-LI ŠKODU na ubytovacím zařízení či jeho vybavení, je vaší povinností ji majiteli uhradit. Doporučujeme vám ještě před cestou uzavřít pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou na zdraví a majetku třetí osobě (je součástí tzv. Komplexního pojištění, které nabízíme). Postup řešení vámi způsobené škody v apartmánu je popsán v pokynech na cestu, které před cestou obdržíte.

f)    KLIMATIZACE: Některé apartmány jsou vybaveny klimatizační jednotkou. Aby bylo zajištěno její efektivní fungování, je nutné, abyste během jejího zapnutí měli ZAVŘENÁ OKNA. V opačném případě totiž pouštíte ochlazený vzduch z místnosti ven a teplý vzduch z venku dovnitř a v místnosti bude stále nepříjemně horko. Je to obdobné, jako kdybyste uvnitř topili a zároveň měli otevřená okna. Navíc se neúměrně zvyšují náklady na provoz a majitel domu pak po vás může žádat za používání klimatizace doplatek!

g)    Není dovoleno přesunovat nábytek mezi jednotlivými místnostmi či apartmány, vynášet vnitřní vybavení do jiného apartmánu, mimo dům, nebo dokonce na pláž (např. dřevěné židle z kuchyně na terasu, příbory a nádobí do jiného apartmánu, plastový nábytek ke krbu apod.), sušit mokré ručníky na dřevěném nábytku, grilovat na terase (pokud na ní není k dispozici přímo gril majitele). Komáry likvidujte pomocí Raidů, nikoli zaplácnutím na zdech.

h)    Malým dětem dávejte pod prostěradlo igelitovou fólii, aby se matrace v případě nehody nepoškodily.

i)    Před odchodem z apartmánu (například na pláž), zavřete všechna okna nebo stáhněte žaluzie (ty i při dešti), zamkněte dveře do apartmánu, zhasněte světla a vypněte všechna elektrická zařízení VČETNĚ KLIMATIZACE. Slunečníky stáhněte a položte na zem – při náhlém větru by se mohly rozbít nebo spadnout z terasy a někoho zranit.

j)    Majitel domu nenese odpovědnost za případné ztráty věcí a cenností z apartmánu. Pokud je v apartmánu trezor, využívejte ho.

k)   Majitel domu (nebo na ostrově Pag delegát) je vám k dispozici po celou dobu vašeho pobytu, aby vám poskytl pomoc při řešení případných problémů. V případě potřeby můžete také volat na naše nonstop číslo +420 773 237 374.

l)    NOČNÍ KLID: Po dobu celého dne a obzvlášť v době nočního klidu od 23.00 do 6.00 hodin není dovoleno vytvářet hluk, který by obtěžoval ostatní hosty a sousedy. Prosíme, respektujte to!

m)  Dovolujeme si upozornit hosty, kteří nedodržují domovní řád a nerespektují noční klid, že jejich chování může být důvodem až k ukončení pobytu bez možnosti navrácení peněz!

Poznámka na závěr: V apartmánech jsou vyvěšeny státem určené minimální ceny, z nichž vlastníci domů platí daně. Nejsou to ceny, za které je možno apartmán pronajmout.

D ě k u j e m e     a     p ř e j e m e     v á m     p ř í j e m n o u     d o v o l e n o u     v    CHORVATSKU!