Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.      

Apartmány Marinno, Mimice

  1. Letovisko Mimice - pláže, ChorvatskoLetovisko Mimice
  2. Bol - Zlatni rat - doporučujeme navštívit jako lodní výlet...Výlety Mimice
  3. Mapka letovisek Mimice, Medići, Brela, BratušPříjezd Mimice
50 m
Internet (wifi)
Sleva na děti
Dítě do 3 let zdarma (věk v době pobytu)
Domácí zvířata: NE
Nástup také mimo soboty
Klimatizace
Pro rodiny a páry
Vlastní doprava
2 osoby
3 osoby
4 osoby
5 osob
1 ložnice
2 ložnice
Hodnoceno našimi klienty: Recenze jsou převzaty z AtlasCK.cz
Apartmány Marinno - terasa apartmánu A6, Mimice, Chorvatsko

Recenze
apartmány Marinno


1»

20. 8. 2017


1. 8. 2017


14. 7. 2016


Lada

11. 7. 2016

Plus

Příjemní domácí VŠE fungovalo komunikace s cestovní agenturou i s majitelkou apartmánu


Shrnutí

Určitě bych doporučila, nebát se objednávat po internetu dovolenou


Markéta

23. 9. 2015

Plus

Celkově jsme byli velmi spokojení.


erika

3. 8. 2015

Plus

blízkosť pláže a dokonca vôbec nebola preplnená

Mínus

snáď len kopček od pláže k ubytovaniu, ale bol to kúsok :)

Shrnutí

výborná komunikácia s CK, ubytovanie aj pláž zodpovedali tomu čo bolo na stránke CK


Hanka

22. 10. 2014

Plus

byli jsme maximálně spokojení

Mínus

žádné

Shrnutí

velice doporučuji, příjemní domácí a ubytování pěkné


Jiři

22. 9. 2014

Plus

Spolehlivost, rychlé jednání ze strany CK, velice pěkně zpracované webové stránky.


Shrnutí

Doporučuji CK Novalja.


Bayza

22. 9. 2014

Plus

Krásně položené místo, čístá pláž, příjemná majitelka

Mínus

Starší proležené matrace.

Shrnutí

Super


2. 9. 2014


18. 8. 2014


Ing.Marta Tankovičová

3. 8. 2014

Plus

realita ubytovacieho zariadenia a okolia zobrazovaná na internetových stránkach zodpovedala skutočnosti. Pobyt splnil naše očakávania.

Mínus

Penzion neposkytoval na pláži umelé lehátka, uvítali by sme možnosť polopenzie v rámci ubytovania - aspoň večere.

Shrnutí

Komunikáciu s CK hodnotím kladne, nemáme žiadne pripomineky, možme odporučiť známym.


Reakce CK Novalja

Děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel většina domů, které nabízíme, nemá lehátka k dispozici. Pokud tato možnost je, máme to vždy uvedeno u konkrétního objektu. Stejně tak je to s polopenzí. Pokud byste rádi ubytování s polopenzí, neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi doporučíme domy, kde tato možnost je. Hezké léto.


Ing.Marta Tankovičová

3. 8. 2014

Plus

realita ubytovacieho zariadenia a okolia zobrazovaná na internetových stránkach zodpovedala skutočnosti. Pobyt splnil naše očakávania.

Mínus

Penzion neposkytoval na pláži umelé lehátka, uvítali by sme možnosť polopenzie v rámci ubytovania - aspoň večere.

Shrnutí

Komunikáciu s CK hodnotím kladne, nemáme žiadne pripomineky, možme odporučiť známym.


Reakce CK Novalja

Děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel většina domů, které nabízíme, nemá lehátka k dispozici. Pokud tato možnost je, máme to vždy uvedeno u konkrétního objektu. Stejně tak je to s polopenzí. Pokud byste rádi ubytování s polopenzí, neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi doporučíme domy, kde tato možnost je. Hezké léto.


C

30. 6. 2014

Mínus

v rámci služeb měla být od majitelky apartmánu jedna večeře zdarma. Nebyla.

Reakce CK Novalja

Dobrý den, děkujeme za postřehy. Je nám líto, že jste nedostali večeři, kterou inzerujeme. Situace vznikla nedopatřením, protože jste odjeli dříve, než Vám skutečně končil pobyt. Majitel večeři dává jako "rozlučkovou", tedy poslední večer před odjezdem. Každopádně jsme s ním tuto situaci řešili a vzhledem k tomu, že určitě nechceme klienty klamat, nabízí Vám náhradu a to buď 1 den zdarma při výběru dovolené v daném domě pro rok 2015, a nebo je možné využít víkendový pobyt v druhé polovině září 2014, který by byl zdarma.


klient

16. 10. 2013

Mínus

Nedodrženy služby z cestovní smlouvy. Voucher v češtině a né v jazyku země pobytu. Majitelé pak přesně nevědí co je tam psáno.

Reakce CK Novalja

Dobrý den, děkujeme za Vaše připomínky. Všechny vouchery a veškeré informace, které obdrží klient, jsou v českém jazyce, a samozřejmě veškeré rezervace a to, co CK zasílá majitelům domů, jsou v jazyce chorvatském. Majitelé domu Kolombo vždy přesně vědí, který klient a do jakého apartmánu přijede. Nikdy se nám nestalo, že by měl klient problém. Pokud má klient v místě pobytu problém, je dobré nás hned kontaktovat a my zajistíme nápravu. Děkujeme.


1»