ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Vyhledat na webu

s

Recenze na ubytování

(5 z 5)
22. 8. 2022
(4.33 z 5)
Wi 18. 8. 2022

Plusy:
telefonická a e-mailová komunikace s CK

Mínusy:
otřesný zážitek v souvislosti s užíváním apartmánu č.102. Zkažená dovolená, která neodpovídá ceně zájezdu. Ap.je v těsné blízkosti ( cca 1 m) od přípravny kuchyně, kuchyň je cca 4 m od venkovního posezení. Provoz kuchyně začínal od 6-6.30 hod.ráno a končil po 23.hod. každý den. V den odjezdu domů ( počítáte s tím, že budete na cestu odpočatí), dokonce již v 5.40 tloukli maso. Kuchaři připravovali jídlo prakticky s námi, to znamená krájení, bouchání , velký řinkot hrnců a provoz myčky a odsávání. A co dalšího : kuchaři nerespektovali svým opravdu hlučným chováním bezprostřední blízkost ubytovaných. Smích, zpěv, mobilní telefon a neustálé " jebem ti". Opravdu děsný zážitek.

Shrnutí:
V žádném případě neobsazovat první řadu apartmánů, hlavně ap.č.102!

Reakce CK Novalja
Dobrý den, děkujeme za názor. Jedná se o krásný rezort s vysokým standardem ubytování i stravy. Bylo by škoda nevyužít jeho možností. Moc prosíme naše klienty, aby se nám v případě problému ozvali co nejdříve (ještě během svého pobytu) na naši horkou linku +420 773 23 73 74, kterou uvádíme ve všech pokynech na cestu. Mluvit o problému po příjezdu z dovolené nic nevyřeší. Právě to se bohužel stalo v tomto případě. Určitě bylo možné přemístit klienty, k jejich spokojenosti, do jiného apartmánu. Děkujeme za pochopení.

(5 z 5)
27. 7. 2022
(4 z 5)
Ermis 10. 7. 2022
(5 z 5)
18. 9. 2021
(4 z 5)
Lenka Pokorná 17. 8. 2021

Plusy:
Apartmány jsou krásné, uklizené, čisté, plně vybyvené. Uklízecí služba funguje skvěle. Min. 2x do týdne se ptají co mají doplnit, vyměnit.

Mínusy:
Bohužel v den našeho příjezdu byla na apartmánu rozbitá sklokeramicka deska na vaření od předchozích nájemníků. Ač nám v den příjezdu (neděle) bylo slíbeno že v pondělí bude vyměněna nestalo se tak. Po urgenci se nedělo nic ani v úterý, to už jsem si vyžádala vouchery na konzumaci v místní restauraci, jelikož jsem neměla jak uvařit teplé jídlo a až ve středu došli desku vyměnit. Docela zklamání, stejně tak jak obsluha v restauraci. Ale to je asi typické chorvatské vůči Čechům.

Shrnutí:
CK mohu doporučit

(4.4 z 5)
17. 8. 2021
(4.8 z 5)
LP 5. 8. 2021

Plusy:
Ugljan je moc hezký ostrov, ubytování moc pěkné, rádi se vrátíme

(5 z 5)
Jarda 23. 7. 2021
(4.83 z 5)
Antonín 10. 7. 2021

Plusy:
..velmi hezká lokalita, hezké pláže s postupným sklonem do moře, velmi hezké apartmány z venčí i v interiéru, velmi příjemní lidé CK i celkově na celém ostrově, velmi dobrá a kvalitní strava v rámci zakoupené polopenze.

Mínusy:
..do poslední chvíle jsme neměli tušení v jakém apartmánu za naše peníze budeme bydlet. ..hned druhý den po příjezdu jsme nahlásili na recepci docela hodně technických závad pro jejich odstranění. ..tím, že bylo vše úplně nové, řemeslnné práce nebyly dotaženy do konce, jako např. nešly otevřít dveře od myčky nádobí, neboť dole tomu bránil zvýšený sokl, špatně seřízené panty u několika dvířek skříní, které silně drhly o jinou část nábytku, všem 4 kusům křesílek na terase bylo nutné utáhnout velice se kývající nohy, ze sprchy bokem vytékala při sprchování voda, neboť prosklená stěna nebyla dobře utěsněna, nutnost seřízení zámku hlavních vchodových dveří a podobně. ...některé námi nahlášené závady byly odstraněny do 3 dnů, některé se odstraňovaly po dohodě až po našem odjezdu. ...jinak v prostoru malé kuchyňky nebylo kam uložit námi zakoupené potraviny pro možnost vaření si sami, proto jsme se rozhodli k zakoupení polopenze. ..v kuchyňce scházelo spousty potřebných položek pro možnost vaření, jako např. prkénko na krájení, více sad skleniček, hrnků, talířů a celkově nádobí pro možnost každodenního používání a využívání myčky nádobí,...atd.

Shrnutí:
Celkově se nám pobyt v této lokalitě, kterou jsme si vybrali v rámci covidu s méně lidmi na ostrově, velice líbil a určitě bychom jej doporučili všem svým známým. Dále je také potřeba vyzdvihnout velice profesionální, příjemné a obětavé jednání paní Lucie Veselé. Moc děkujeme všem v CK Novalja za to, že jsme si svou dovolenou skutečně velice krásně užili.

(4.83 z 5)
Antonín 10. 7. 2021

Plusy:
..velmi hezká lokalita, hezké pláže s postupným sklonem do moře, velmi hezké apartmány z venčí i v interiéru, velmi příjemní lidé CK i celkově na celém ostrově, velmi dobrá a kvalitní strava v rámci zakoupené polopenze.

Mínusy:
..do poslední chvíle jsme neměli tušení v jakém apartmánu za naše peníze budeme bydlet. ..hned druhý den po příjezdu jsme nahlásili na recepci docela hodně technických závad pro jejich odstranění. ..tím, že bylo vše úplně nové, řemeslnné práce nebyly dotaženy do konce, jako např. nešly otevřít dveře od myčky nádobí, neboť dole tomu bránil zvýšený sokl, špatně seřízené panty u několika dvířek skříní, které silně drhly o jinou část nábytku, všem 4 kusům křesílek na terase bylo nutné utáhnout velice se kývající nohy, ze sprchy bokem vytékala při sprchování voda, neboť prosklená stěna nebyla dobře utěsněna, nutnost seřízení zámku hlavních vchodových dveří a podobně. ...některé námi nahlášené závady byly odstraněny do 3 dnů, některé se odstraňovaly po dohodě až po našem odjezdu. ...jinak v prostoru malé kuchyňky nebylo kam uložit námi zakoupené potraviny pro možnost vaření si sami, proto jsme se rozhodli k zakoupení polopenze. ..v kuchyňce scházelo spousty potřebných položek pro možnost vaření, jako např. prkénko na krájení, více sad skleniček, hrnků, talířů a celkově nádobí pro možnost každodenního používání a využívání myčky nádobí,...atd.

Shrnutí:
Celkově se nám pobyt v této lokalitě, kterou jsme si vybrali v rámci covidu s méně lidmi na ostrově, velice líbil a určitě bychom jej doporučili všem svým známým. Dále je také potřeba vyzdvihnout velice profesionální, příjemné a obětavé jednání paní Lucie Veselé. Moc děkujeme všem v CK Novalja za to, že jsme si svou dovolenou skutečně velice krásně užili.

(5 z 5)
1. 7. 2021
(5 z 5)
1. 7. 2021
(5 z 5)
30. 9. 2020
(5 z 5)
30. 9. 2020
(5 z 5)
23. 8. 2020
(4.4 z 5)
Radek 20. 7. 2020

Plusy:
Vzhledem k situaci, že vůbec proběkl:-)

Mínusy:
CK nás neinformovala o potřebě se registrovat na stránkách HR o osobách a pobytu. Zdrželo nás to na HU HR hranicích.

Shrnutí:
Bezproblémové a jednoduché jednání s CK, vše dohodnuté platilo a fungovalo.

Reakce CK Novalja
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Situace je taková - CK informuje o všem, tedy i povinnosti vyplnit dotazník pro vstup na území Chorvatska, ale bohužel klienti nám nechtějí moc číst. :-) :-) Kontrolovala jsem informace, které Vám byly zaslané společně s ubytovacím voucherem a kolonka s odkazem přímo na aktuální informace a zmiňovaný formulář tam je. :-) Pevně věříme, že toto je jediný rok, kdy něco takového bude potřeba. Mějte pohodový zbytek léta.

(5 z 5)
Přemysl Kalkuš 20. 7. 2020

Plusy:
vše o.k.

Mínusy:
žádný problém

Shrnutí:
doporučuji

(5 z 5)
Josef Štěpánek 12. 7. 2020
(4.5 z 5)
Josef Fryz 30. 8. 2019

Plusy:
bezbariérový přístup výborná lokace

Shrnutí:
Vřele doporučuji především vozíčkářům

(4.8 z 5)
27. 8. 2019

Plusy:
nabídka odpovídá realitě

Mínusy:
nic

Shrnutí:
doporučuji