Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.      

Apartmány Silvano, Mandre - ostrov Pag

20 m
Internet (wifi)
Časová sleva 8% do 28.2.
Sleva na děti
Dítě do 3 let zdarma (věk v době pobytu)
Domácí zvířata: NE
Pobyt neděle-neděle
Klimatizace
pro rodiny
Vlastní doprava
2 osoby
3 osoby
4 osoby
5 osob
6 osob
1 ložnice
2 ložnice
Pláž 20 m
Hodnoceno našimi klienty: Recenze jsou převzaty z AtlasCK.cz
Apartmány Silvano, Mandre, ostrov Pag, Chorvatsko

Recenze
apartmány Silvano



18. 9. 2016


J. Koncerová

17. 9. 2016

Plus

Výborná komunikace s CK.Jako každý rok výborně zpracované pokyny na cestu. Nabídka odpovídá realitě. Delegát v místě pobytu.Letos poprvé pobyt neděle-neděle, což hodnotím velmi kladně (provoz na dálnicích plynulý bez komplikací cestou do Chorvatska i zpět).Velmi vstřícná paní majitelka.

Mínus

V našem apartmánu problém s bojlerem - při nahřátí tekla teplá voda i z kohoutku na studenou vodu. Chyběli skleničky na víno. Jinak žádný problém.

Shrnutí

Novalja je velmi seriozní CK. Na dovolenou jezdíme s touto CK již od r. 2004 a nikdy nebyl žádný problém. Služby CK Novalja ostatním klientů určitě doporučuji.


JIří Bayer

9. 9. 2016

Plus

Perfektně připravené podklady na cestu

Mínus

vzhledem k tomu, že jezdíme do stabilního místa, nelze posoudit, co by bylo vyloženě záporné ve službách, ale cenově je ubytování poměrně drahé na to, že je bez jakékoliv stravy...

Shrnutí

Kvalita, profesionalita, vstřícný přístup delegáta, vyčerpávající informační podklady.


Zora Jabandzievova

7. 9. 2016

Plus

Dům téměř na břehu moře

Mínus

Komáři

Shrnutí

Spolehlivá, lety ověřena cestovní kancelář, vstřícný delegát. Bez problémů.


Zdeněk

6. 9. 2016

Plus

Nabídka odpovídá realitě.Bez výhrad.Velmi schopný delegát na místě. Skvělá lokalita a ubytování. Čistota ubytování i okolí.Vstřícnost majitele objektu.


Shrnutí

Spokojenost s dovolenou. Klient opravdu dostane, co si u kanceláře objedná. Vstřícné jednání CK.


Alena

6. 9. 2016

Plus

lokalita v příjemném prostředí

Mínus

záporné stránky nejsou

Shrnutí

bez chyb


Robert Farkaš

30. 8. 2016

Mínus

Ubytovací prostory nejsou dobře udržovány. Chybí háčky, věšáky, nože jsou nefunkční, nebo tupé, vodovodní baterie je skoro na upadnutí, odpad v umyvadle neodtéká, záchod naopak protéká, atd. Myslím, že by se majitel objektu nad tímto mohl zamyslet.

30. 8. 2016


Kodlofonci

30. 8. 2016

Plus

Zájezd byl přesně podle nabídky cestovní kanceláře.Skvělá spolupráce s delegátem.Krásná dovolená!


Shrnutí

Cestovní kancelář novalja můžeme jen a jen doporučit.


30. 8. 2016


29. 8. 2016

Plus

Komunikace s CK je rychlá a bezproblémová. Delegát řešil problémy promtně. Apartmány jsou v příjemném prostředí, kousíček od moře, žádné mega pláže.

Mínus

Bylo by potřeba v apartmánech Silvano trošku přidat na čistotě i úklidu (třeba nádobí je potřeba si před prvním použitím umýt) a kvalitě vybavení, ale jinak ok.

Shrnutí

Všechno v pořádku.


24. 8. 2016

Plus

Byli jsme velice spokojeni s komunikací delegáta a ochotou ubytovat nás dříve.


Shrnutí

Spokojenost a ochota vyhovět, klidná místa pro pobyt u moře.


Silvia Mardžejová

24. 8. 2016

Plus

Pán delegát FANTASTICKÝ,takto si predstavujeme delegáta.Chodíme na dve letné dovolenky ročne,delegátov sme zažili všelijakých,ale pán Horák bol najlepší.od prvej chvíle ako sme navštívili vašu internetovú stránku až po návrat z dovolenky všetko bolo ako má byť.Úplná spokojnosť.


Shrnutí

CK uvádza PRAVDIVÉ informácie o objektoch ktoré ponúka a to si ceníme.Ak sa rozhodneme aj budúci rok pre Chorvátsko,určite ako prvé navštívime stránky CK Novalja a pozrieme si ponuku apartmánov na ostrove Pag,ktorý sme navštívili už 4.krát. Ďakujeme


Reakce CK Novalja

Dobrý den, my moooooc děkujeme a těšíme se na vás (doufáme, že brzo). :-)


Jakub Uhlíř

23. 8. 2016

Plus

Kvalitní a ochotné jednání, nízká cena, ubytování na vysoké úrovni.


Shrnutí

Byli jsme spokojeni na 100%


Andrea

10. 8. 2016


Eva S.

10. 8. 2016

Plus

Mandre je příjemné klidné letovisko s možností mnoha výletů. Velmi chválím služby delegáta Radka Horáka, příjemné vystupování, vyčerpávající informace. Wifi bez problémů. Velké prostory v apartmánu, blízko k moři, lidí na pláži tak akorát. Kvituji, že jsme měli k dispozici dřevěné uhlí, sirky i podpalovač, protože toto jsme zapomněli doma...

Mínus

Neseznámení se s domácími - neškodilo by ze slušnosti jít se s klienty seznámit, když chcete něco řešit, ani nevíte, na které dveře máte jít klepat. Vybavení apartmánu Silvano A6 - nefunkční 1 plotýnka plynového sporáku, majitelka informována, neopraveno. Varnou konvici jsme raději nepoužívali pro silný nános vodního kamene(neškodila by nová). V koupelně je malá krátká vana bez závěsu, nad téměř polovinou této vany je bojler, který brání sprchování ve stoje, držák na sprchu byl utržený, po každém sprchování bylo v koupelně na zemi plno vody. Absence toaletního papíru, zápach v koupelně z odtokového kanálku. Absence klimatizace, ve vedlejším aprtm.A5 je, nechápu, proč tady ne...Na všech plážích v Chorvatsku bych vyhlásila zákaz ponechávání ručníků a lehátek jako to udělali teď v Itálii, stinná místa, kterých tady bylo velmi málo jsou po celou noc obsazená...

Shrnutí

CK naprosto v pohodě, i přes výše popsané drobné zápory se nám v Mandre líbilo, doporučuji půldenní výlet na ostrovy Škrda a Maun organizovaný touto CK, výlet byl super, kapitán pohodář, velmi ochotný. Při cestě zpátky nejezdil trajekt a byla uzavřená dálnice pro silný vítr, 3 hodinové zpoždění, cesta mimo dálnici děsná, ale to CK neovlivní. Přesto jsme sice unavení, ale v pořádku dojeli domů.


Reakce CK Novalja

Dobrý den, děkujeme za vaše poznatky. Ty, které jsou součástí ubytování, budeme předávat majitelům. Veškeré případné problémy, které by nastaly, řeší delegát a není tedy nutné, aby majitelé chodili za klienty. Prosím berte to tak, že to jsou lidé, kteří také pracují - mají svoje běžné povolání, kam dojíždějí, stejně jako my, a není kolikrát v jejich silách, aby se každý týden seznamovali s klienty. Dům má dva různé majitele - proto se vybavení apartmánů může lišit. Veškeré tyto informace jsou uvedeny na našich stránkách u každého domu. Věříme, že tyto věci nebyly natolik závažné, abyste neměli příjemnou dovolenou a přijeli jste odpočatí s krásnými zážitky. Ohledně pláží - již jsme zaznamenali, že v některých letoviscích je služba, která přes noc tyto nachystané lehátka a ručníky sbírá. Tato praxe se určitě bude dále rozšiřovat.


9. 8. 2016


Radek

9. 8. 2016

Plus

Komunikace s CK, podklady k cestě a ubytování.

Mínus

Velká zastřešená terasa hrála při výběru velkou roli, bohužel popraskaná lavice na ní nás spíše omezovala.

Shrnutí

S CK moc nejezdíme, ale tady rádi děláme vyjímku.


Majka

8. 8. 2016

Plus

Krásné prostředí i moře, velmi příjemný a komunikativní delegát, který se snažil, abychom byli spokojeni, jak v nabídce výletů, tak i když jsme něco potřebovali řešit.

Mínus

Žádné nemám.

Shrnutí

Byli jsme velmi spokojeni a myslím, že se při další dovolené opět obrátíme na Vaši cestovní kancelář.


Miškovič

3. 8. 2016

Mínus

kvalita ubytovania neustále klesá. Štandard sa znižuje. Výhody cesty cez CK sa stratili v záplave drobností, ktoré chýbali alebo neboli akceptované počas minulých ciest. Zlomená lavica z minulého roka zostala (upozorňoval som na to už pri minuloročnom pobyte), nefunkčná polovica sporáku, podpriemerné vybavenie a absencia základných vecí ako mydlo či toaletný papier snáď nebolo normálne ani pred 20-timi rokmi.

Shrnutí

Výhody CK v tomto prípade nezodpovedali nedostatkom, ktoré sa vyskytovali v ubytovaní. Pri dnešnom objeme on-line možností rezervácie ubytovania by som čakal, že CK bude tlačiť na kvalitu ubytovania. Opak je však pravdou. Ubytovanie v okolitých apartmánoch za roky čo chodím na to isté miesto zaznamenáva progres, zatiaľ čo ubytovanie sprostredkované CK minimálne stagnuje, ak neupadá. Šiel som so Novaliou posledný-krát.


Reakce CK Novalja

Dobrý den, děkujeme za vaše postřehy. Mrzí nás, že jste nebyl s ubytováním spokojený. Veškeré poznatky klientů předáváme majitelům a vždy se snažíme dohlédnout na to, aby udělali do příštího roku nápravu. Tentokrát se na to zaměříme ještě víc. I když "ohlídat" majitele je někdy složité. Ale vynasnažíme se. Přejeme hezké léto.